常見問題

    locobike 係咩嚟㗎?
    登入唔到點算?
    收費係幾多?
    點幫 locobike 增值?
    可唔可以退返 locobike 嘅款項?
    如果無信用卡,咁可以點做?
    點先租到 locobike?
    一個帳戶同時可以租幾多架單車?
    手機號碼失效怎樣登入?
    開鎖失敗可以點做?
    我嘅個人資料同信用卡資料安全嗎?
    夜晚行車要唔要頭尾燈?
    踩之前可唔可以 Check 車?
    點開調較座位高度?
    可以喺邊度泊車?
    信用分係咩嚟?
    結束行程如何上鎖單車?
    如果發現單車有問題可以點樣通知我地?
  • 找不到你的問題? 請電郵至 hello@loco.hk 查詢,及在電郵中留下自已既登記電話號碼


  • locobike 係咩嚟㗎?

    locobike 係一個香港共享單車品牌,透過App為大家提供輕鬆方便嘅24小時單車租借服務, 唔駛帶現金都可以隨時隨地踩單車。我哋希望為香港人提供多一種環保嘅交通工具,解決短距離嘅交通需要,無論係返工返學、買餸釣魚定消閒運動都一樣踩得。我哋期望 locobike 可以連繫社會,刺激本土消閒活動嘅消費,等大家開心啲,互動多一啲。

  • 登入唔到點算?

    撥號認證後,請於 1 分鐘內登入,逾時請重新撥號認證。

    如手機支援雙 SIM 卡功能,請先關閉/移除不適用的 SIM 卡再試。

  • 收費係幾多?

    客戶可以喺「我的錢包」->「增值」直接選擇合適的計劃,並留意計劃的內容細節。

    如對計劃內容有任何疑題,用戶請電郵至 hello@loco.hk 查詢。

  • 點幫 locobike 增值?

    先喺APP入面“我的錢包->信用卡管理“加入信用卡,輸入信用卡資料,注意我們只接受 Visa、Master Card、銀聯^。
    及後在“我的錢包->增值“中選擇你需要的服務。

    ^ 只接受香港發行的銀聯信用卡

  • 可唔可以退返 locobike 嘅款項?

    客戶出示醫生證明永久不適合此活動,而使用次數低於3次,可申請退還款項。

  • 如果無信用卡,咁可以點做?

    可以考慮到 7-11或OK 便利店購買預付 Master Card,或使用 八達通 Master Card 增值。八達通 Master Card 教學

  • 點先租到 locobike?

    方法好簡單,只需預先安裝Locobike App,開啟App內嘅地圖功能尋找附近嘅單車,打開手機藍芽,將手機靠近智能鎖,使用APP內鏡頭掃瞄車身或鎖上既QR Code 就可以解鎖!

    用完記得泊返喺公共單車泊位,或其他指定嘅停泊點,手動上鎖,停止計費就搞掂。記得顧己及人,泊好車唔好阻到人啊!

    * 踩單車注意事項,請參閱踩單車安全提示

  • 一個帳戶同時可以租幾多架單車?

    為確保可追蹤單車及道路安全,一個電話號碼只可以申請一個帳戶及同時開啟一架單車。

  • 手機號碼失效怎樣登入?

    如手機號碼失效,用戶則無法再次登入,戶口亦會失效。
    如App還在登入狀態,用戶可續繼使用服務。

  • 開鎖失敗可以點做?

    可嘗試重新啟動手機,及後打開手機藍芽,確保電話沒有連接其他藍芽裝置,再使用APP內鏡頭掃瞄車身或鎖上既QR Code。

  • 我嘅個人資料同信用卡資料安全嗎?

    我哋十分重視你嘅私隠及個人資料安全。你嘅個人資料同信用卡資料會經過加密渠道傳送到我哋嘅伺服器。我哋係絕對唔會保留你嘅信用卡資料,當你輸入信用卡資料後,我哋會將資料直接傳送到付款閘處理增值,一百個放心!

  • 夜晚行車要唔要頭尾燈?

    現時法例規定晚間或能見度低時,必須亮起車頭白燈和車尾紅燈,違例者可被罰款$2000港元。用戶可以自備頭尾燈,或者到LocoMart購買Locobike專用單車燈。

    -> Locobike專用單車燈:傳送門

  • 踩之前可唔可以 Check 車?

    我哋有兩分鐘檢查時間,只要喺頭兩分鐘內發現單車有任何問題,即時手動上鎖,帳戶唔會計算任何費用。

  • 點開調較座位高度?

    可以參考我地係 Facebook 既教學

  • 可以喺邊度泊車?

    大家可以喺地圖上搵到綠色P字位置,代表運輸署公開數據內嘅公共單車泊位位置,大家只要泊返好架車喺度就得喇。如果附近真係無單車泊位,可以泊喺唔影響市民生活同唔好阻塞重要交通通道嘅位置。
    * 地圖上點睇邊啲係禁泊區域?請參閱地圖圖標說明

  • 信用分係咩嚟?

    用戶默認起始信用分為100分,最低信用分為0分,分數越高,代表用戶規範使用Locobike ,分數越低,代表用戶在使用過程中出現不恰當行為。
    信用分降為 0 用戶將無法使用的 Locobike。
    本公司有權扣除用戶在本公司戶口內的餘額以作賠償。若戶口內餘額不足以清償罰款,本公司有權向用戶追討賠償金額。詳細信用分加減及罰款事項,請參閱《守則》

  • 結束行程如何上鎖單車?

    踩完泊返好,手動鎖車,把靠近尾碌上方的智能鎖拉下,按下單車頁面上的結賬制,重新以藍芽連接智能鎖結賬,等侯大約一分鐘便會結算車費。小貼士:拉下智能鎖前開啟手機藍芽可以更有效和快速結算車費。

  • 如果發現有問題可以點樣通知我地?

    LocoApp右下 <更多> -> <用戶上報>,按下可以進入用戶意見頁面。如有需要,上報時請附上單車圖片以方便處理。也可以電郵至 hello@loco.hk 查詢,及在電郵中留下自已既登記電話號碼。